Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Πάει ο παλιός ο χρόνος...

Κιαρχηηη κιαρχή καλός μας χρόνος ...

-Να τα πούμε ?
-Όχι να μην τα πείτε ! Να κρατήσετε το στόμα σας κλειστό μπροστά στη μάνα 
-Μα γιατί ? Το κακομαθαίνει με όλη αυτή την αγκαλιά
-Όχι δεν το κακομαθαίνει.Του δίνει αυτό που έχει ανάγκη ένας πρωτοεμφανιζόμενος άνθρωπος Αγκαλιά , αγκαλιά,  αγκαλιά .Τροφή τροφή αγάπης αγκαλιά ,αγάπη, αγκαλιά .Ένας σταυρός που προτάσσεται στον εωσφόρο είναι η αγκαλιά της μάνας.
-Μα δεν το αφήνει να προχωρήσει στη ζωή του όλη αυτή η αγκαλιά!
-Όλη η ζωή του είναι αυτή η αγκαλιά .Κιαρχή, κιαρχή καλός μας χρόνος...
-Μα δεν είναι σωστό ξεκίνημα για τη ζωή του όλη αυτή η εξάρτηση !
-Όλες οι εξαρτήσεις γεννήθηκαν όταν σκοτώσατε την αγκαλιά



Μικρό μου γλυκό μου μωράκι , χιλιοαγκαλιασμένο μου παιδί , γλυκοφιλημένο μου μωράκι , αγαπημένη ύπαρξη μου , αγγελούδι μου λαμπρό αστεράκι μου φως και ήλιε μου φωτεινέ... δεν άκουσα κανέναν ... Χρόνια μας καλά















3 σχόλια:

  1. Το πρωτο ποστ που διαβασα το 2012! Και το πιο τρυφερο και αληθινο και μητρικο! Με συγκινησες καλη μου Μανα γης! Καμια να μη μιλα στη μανα που χαριζει δυναμη στο μωρο της! Δυναμη σωματικη μα και ψυχικη ακριβως για να μην ειναι ποτε εξαρτημενο οταν θα ερθει ο καιρος να μην ειναι! Μεχρι τοτε ας ειναι εξαρτημενο στην μανα του! Φιλια πολλα, καλη χρονια και απεραντες μαμαδισιες ευχες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α γ Κ α Λ ι Α!

    Α γ Κ α Λ ι Α!

    Α γ Κ α Λ ι Α!

    Α γ Κ α Λ ι Α!


    ΕΣΥ & αυτο.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ελευθερία27.1.12

    Τόσο αληθινό...προσωπικά τις περισσότερες ώρες της ημέρας έχω το 7 μηνών αγοράκι μου αγκαλιά...και όλοι μου φωνάζουν ότι το έχω κακομάθει που θέλει μόνο χεράκια και....στήθος!!!! Αλλά εγώ δεν ακούω κανέναν, όσο κουρασμένη και να είμαι και κατά βάθος ελπίζω να κάνω το σωστό.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή