Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Η Μάνα Γης Νικολέτα




Μπουρου μπουρου μεσα στο μυαλό μου τα λόγια που ανταλλάσονται με τους γύρω μου.Μπουρου μπούρου και η πνευματική καρδιά που μιλάει από μέσα μου τον τελευταίο καιρό. Χαίρομαι που ήρθε και με βρήκε και λειτουργώ πλέον σύμφωνα με τις υποδείξεις της.Δεν ανησυχώ πλέον καθόλου για το μέλλον , δεν ανασκαλεύω το παρελθόν. Κάθε πρωί κάνω μια προσευχή , την ανοίγω και περπατάω. Η πνευματική καρδιά είναι εκεί σαν το φακό του μεταλλωρύχου και φωτίζει όπου κοιτάξω .


Ξεγυμνώνει ότι συναντώ στο διάβα μου και  μου δίνει όλες τις απαντήσεις . Συγχρόνως μου δίνει πολύ κουράγιο και δύναμη στο να αντέχω την αλήθεια του καθενός και τη δική μου. Συναντάω κιάλλες καρδιές  ανοιχτές πάρα πολύ σπάνια. Πριν κανά μήνα σε έναν κύκλο γυναικών ξαναβρήκα κάποιες αγαπημένες φίλες και συγχρόνως είχα την ευτυχία να συνάντησω μία πολύ φωτεινή καρδιά. Ανήκει σε μία γυναίκα που είναι Μάνα μονή .Όσο μίλαγε για τη συγκλονιστική ζωή της  όπως ξετύλιγε την ζωή της στα αδηφάγα μάτια του κοινού τόσο η δικιά μου καρδιά παλλόταν ότι βρήκε αδερφή. Μετά κοίταζα το κοριτσάκι της πόσο όμορφα έπαιζε ανάμεσα μας , πόσο γεμάτη ήταν η αγκαλιά της έτσι όπως ριχνόταν στη δικιά μου , που σχεδόν συγκινήθηκα. Νομίζω δεν έχω ξαναδεί πιο ευτυχισμένο πλάσμα. Μου έκανε πολύ εντύπωση σαν εικόνα . Επί εποχής "προ πνευματικής καρδιάς θα μου είχε περάσει τελείως απαρατήρητη... Όμως όχι φώτιζε το φακουδάκι που σας έλεγα παραπάνω και μπροστά μου ξετυλιγόταν η ομορφιά του αυθεντικού  ανθρώπου .Είχε ανοίξει κιαυτή την καρδιά της και πήγαινε Η πνευματική της καρδιά πετάριζε μέσα στο δωμάτιο. Συναισθήματα αγάπης,ωριμότητας και χαλαρότητας μη συμπλεγματικού ανθρώπου αναδύονταν  στο χώρο, τα οποία δεν ταίριαζαν με τη συγκλονιστική ιστορία ζωής της .Το κοριτσάκι της παράλληλα καθρέφτιζε όλη αυτή την ομορφιά αυτής της αυθεντικής Μάνας Γης .Είναι  εξαιρετική καλλιτέχνης (ζωγραφίζει υπέροχα παιδικά δωμάτια) βοηθός μητρότητας -doula και φυσιοθεραπεύτρια.Την λένε Νικολέτα και είναι Μάνα Γης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου