Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Η σημασία της ευγνωμοσύνης ...και η Ελένη

Ελενάκι μου με νινάκια της

Σας έχει τύχει να καταρρέει ο κόσμος γύρω σας , να απογοητεύεστε από «φίλους » ή  συνεργάτες , να νιώθετε ότι δεν θέλετε να έχετε ξανά επαφές με την ανθρωπότητα, ότι κάνετε μόνο καλό και όλα τα κακά σας τυχαίνουν;
Εμένα πολλές φορές και μου συμβαίνει όλο και λιγότερο γιατί έχω αρχίσει να επικεντρώνομαι όσο μπορώ στη βελτίωση του εαυτού μου για να ξεκινήσω να βελτιώσω τον κόσμο...
Πάνω λοιπόν σε μια από τις τελευταίες κρίσεις απογοήτευσης (ευελπιστώ) ήρθε μια γυναίκα στη ζωή μου να φέρει τα πάνω κάτω. Γεννήσαμε και οι δύο στο κέντρο φυσικού τοκετού της Ευτοκίας και έκτοτε βλεπόμαστε με τα βλασταράκια μας συχνά πυκνά. Η γυναίκα αυτή λοιπόν έχει γεννηθεί 5 Μαρτίου , όπως και ο αγαπημένος μου, την ξέρω πολύ μικρό χρονικό διάστημα αλλά τη λατρεύω  και είναι και αυτή μια απο τις πιο καθαρές ψυχές που έχω γνωρίσει τα τελευταία χρόνια. Ενώ τα πάντα γύρω μου διαλύονταν η Ελένη , έτσι είναι το όνομά της αντί να μου δώσει την τελειωτική λαβή για να σωριαστώ  , ήρθε και μου έδωσε το χέρι να σηκωθώ ξανά. Δεν είναι πολύ μεγάλο αυτό φιλαράκια μου? Να περιμένεις την κατραπακιά και αντ’αυτού να σου δοθεί χέρι βοηθείας? Και από ένα μέχρι προχθές άγνωστο πρόσωπο?
  Δεν έχει σημασία να μπώ σε λεπτομέρειες απλά θέλω να την ευχαριστήσω και αυτήν και τον Λάμπρο που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι around να δίνουν ελπίδα και να φωτίζουν το μέλλον. Η  Ελένη λοιπόν πέρα από γαλήνια και καθάρια ψυχή είναι και εξαιρετική επιχειρηματίας . Έχει στήσει στο σπίτι της AVON ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ( για να μεγαλώνει η ίδια τα παιδάκια της) και ήθελα να της χαρίσω μέσα από το μπλοκάκι ένα κομματάκι διαφήμισης της καλής και υπεύθυνης δουλειάς της. Αν θέλετε να παραγγείλετε τα δώρα των Χριστουγέννων , να έρθουν σπίτι σας και να μην τρέχετε τελευταία στιγμή σας προτείνω ανεπιφύλακτα το Ελενάκι μου. Προτείνω επίσης την λοσιόν σώματος απο ρύζι της AVON μιας και είμαι ενθουσιασμένη απο το άρωμα της .Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ελένη στο 6973324836  και eispoglou@gmail.com και μέσω facebook στο http://www.facebook.com/profile.php?id=1400259158#!/eleni.ispoglou   
Με τον ερχομό του ταρζανάκου μου έχω γνωρίσει πάρα πολλούς καινούργιους αγαπημένους φίλους και νιώθω τόσο  μεγάλη ευγνωμοσύνη που ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας. Κάποια στιγμή θα γράψω για όλους . Σας φιλώ και τα λέμε αύριο απο Λονδίνο που θα κάνω το σεμινάριο βοηθού μητρότητας – παραμάνα/doula- του Μισέλ Ονταντ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου