Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ-ΕΓΩ , 1-0 ΤΟ ΣΚΟΡ

     

Κατάλαβα απο την εγκυμοσύνη κιόλας οτι το παιδί ήρθε στη ζωή μου για να υποτάξει το υπέρμετρο και υπερτροφικό εγώ μου .΄Οσα χρόνια κι αν πάλευα με τη γιόγκα , δεν είχα τα ίδια άμεσα αποτελέσματα  στο "εγΏ". Όσες ασχολείστε με τα καλλιτεχνικά φαντάζομαι θα νιώσατε και την εμπνευσή σας να σας αποχαιρετά ή στην καλύτερη να μειώνεται.Πόσο σοφία έχει η φύση , σκέφτομαι. Μου πήρε μακρυά την τη θολούρα της έμπνευσης για να με καθηλώσει κάτω , να γεννήσω . Να σταματήσω να τρέχω σε ραχούλες και βουνά να φωτογραφίσω ή για να βρώ τα δυνατά για διαλογισμό βουνά."Your own personal Jesus" ήρθε στη ζωή σου να σε μάθει όσα δεν έμαθες.Να διαλογίζεσαι με τα μάτια ανοιχτά , ακουμπισμένα με αγάπη και εμπιστοσύνη στο μικρό σου Βούδα . Δε θα του μάθεις τίποτα εσύ !! Αυτός θα σου μάθει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου